Piagam Pelanggan JKSNS

  1. Home
  2. »
  3. organization
  4. »
  5. Piagam Pelanggan
  6. »
  7. Piagam Pelanggan JKSNS

1. Sebutan/Majlis Sulh/Rundingcara BSK dijalankan dalam tempoh 21 hari selepas kes didaftarkan.

2. Majlis Sulh/Rundingcara BSK diselesaikan tidak melebihi empat (4) sesi.

3. Perintah dikeluarkan 14 hari selepas kes diselesaikan.

4. Keputusan carian fail kes dimaklumkan kepada pelanggan tidak lebih daripada tujuh (7) hari.

5. Aduan pelanggan diberikan maklumbalas dalam tempoh 7 hari.

6. Pelanggan di perkhidmatan kaunter akan dilayan dalam tempoh masa 30 minit selepas nombor tiket giliran diterima.

*ARTIKEL INI TELAH DIKEMASKINI PADA 27 JANUARI 2022

Skip to content